Jogurtowa galaretka

Hej!
Dzisiaj bardzo ciekawie spędziłam dzień. Byłam na wycieczce w Warszawie. Zwiedziliśmy muzeum Powstania Warszawskiego potem pojechaliśmy na Powązki następnie zwiedziliśmy sejm. Nie ukrywam, że najbardziej czekałam na sejm, ale niestety nie mogliśmy zwiedzić go całego. Dzisiaj przedstawię wam przepis na galaretkę jogurtową. Ja do mojego deseru użyłam malin i galaretki malinowej, wy możecie użyć innych owoców, ale najlepiej żebyście użyli w tedy takiego samego smaku galaretki.
Składniki:

  • 200 gram owoców 
  • 2 opakowanie galaretki o takim smaku tych owoców
  • 300 mililitrów jogurtu naturalnego

Sposób przygotowania:

  • Galaretkę rozpuszczam w 0,5 litra wody, ostudź.
  • Owoce zmiksuj blenderem.
  • Połącz mus owocowy, galaretkę i jogurt naturalny.
  • Przelej do pucharków, schładzaj aż zastygnie.
  • Podaj z bitą śmietaną i kolorową posypką. 

Komentarze

  1. O kurczę, wygląda pysznie :D Muszę niedługo takie zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepysznie! Muszę wypróbować przepis.
    Pozdrawiam

    http://xmixola.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty